>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید

:: نقد و بررسی Samsung Galaxy S II I9100 - 16GB سامسونگ Galaxy S II دارای قطری در حدود 8.5 میلی متر

:: نقد و بررسی Samsung Galaxy S II I9100 - 16GB سامسونگ Galaxy S II دارای قطری در حدود 8.5 میلی متر

تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391
نویسنده : admin


Samsung Galaxy S II I9100 - 16GB 

:: نقد و بررسی Samsung Galaxy S II I9100 - 16GB

سامسونگ Galaxy S II دارای قطری در حدود 8.5 میلی متر است و در ضخیم ترین مکان هرگز این قطر از 1 سانتی متر تجاوز نمی‌کند. با در نظر گرفتن تجهیزات سخت افزاری قدرتمندی که درون بدنه جای گرفته، بدنه‌ی باریک Galaxy S II در نوع خود یک شاهکار مهندسی محسوب می‌شود. از نظر باریکی؛ این گوشی را می‌توان با Sony Ericsson Xperia Arc مقایسه کرد. کاور پشتی گوشی دارای طرح برجسته‌ای می‌باشد و در هنگام لمس کردن احساس خوبی به شما می‌دهد. همچنین به نظر ما از نظر مقاومت در برابر خراش و آسیب های احتمالی مقاوم تر از کاور پشتی Galaxy S اصلی است. با این حال با توجه به ساختار پلاستیکی آن، نباید استحکامی فوق العاده را از آن انتظار داشته باشیم. فریم دور نمایشگر هم کاملا از پلاستیک ساخته شده و این بدنه‌ی پلاستیکی یکی از تفاوت های بارز بین این گوشی و گوشی های هوشمند ساخت HTC و یا آیفون است. موضوعی که از نظر بسیاری یکی از نقاط ضعف جدی این مدل به شمار می‌رود. وقتی این گوشی را برای اولین بار در دست میگیرید، انتظار وزنی بیشتر و ساختاری فلزی و مستحکم تر را دارید، و ممکن است در وهله اول کمی شما را مایوس کند. اما بعد از اینکه مدتی با آن کار می‌کنید، می‌بینید که آن طور هم که قبلا به نظر می‌آمد نیست و حس خوبی با آن خواهید داشت.

به قسمت جلوی گوشی که نگاه کنیم؛ با نمایشگر 4.3 اینچی فوق العاده‌ی Super AMOLED مواجه می‌شویم که سطح آن کاملا توسط شیشه‌ی ضد خش و بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده است. در قسمت بالای نمایشگر، سنسور سنجش نورمحیطی و دوربین جلویی، و در قسمت زیر نمایشگر دو دکمه‌ی لمسی آندرویدی دیده می‌شود. دکمه مکالمه یا Home تنها برآمدگی قسمت شیشه‌ای و صیقلی جلوی گوشی است. اندودی که سامسونگ بر روی شیشه‌ی نمایشگر به کار برده وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد. مقاومت آن در برابر جذب اثر انگشت و کثیف شدگی از استاندارد گوشی های هم رده بالاتر است. دکمه کنترل صدا و دکمه‌ی Power هر کدام در طرفین گوشی قرار دارند. آدیو جک 3.5 میلی متری نیز در لبه‌ی بالا و پورت micro USB در لبه‌ی پایینی گوشی جایگذاری شده اند. بنابراین از نظر پورت‌ها و کنترل های فیزیکی خیلی خلوت است و حتی دکمه‌ی شاتر دوربین هم وجود ندارد. در عوض همه‌ی کنترل های لمسی و غیر لمسی ارگونومی بسیار خوبی دارند و عملکردشان کاملا راضی کننده است. حساسیت لمسی خود نمایشگر هم کاملا عالیست. شاید چنین آرایش دکمه‌ی فیزیکی در کنار دکمه‌ی لمسی در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد ولی پس از مدتی کار کردن با آن متوجه لذت بخشی چنین طراحی می‌شوید.
برای توصیف نمایشگر 4.3 اینچی Galaxy S II از هیچ کلمه‌ای کمتر از شگفت انگیز نمی‌توانیم استفاده کنیم. رنگ مشکی کاملا عمیق است. رنگ‌ها شما را مسحور خود می‌کنند. کیفیت دید از زاویه هم بهترین است.
نقد و بررسی Samsung Galaxy S II I9100 - 16GB
 
:: نقاط قوت و ضعف

صفحه نمایش Super AMOLED Plus فوق العاده با کیفیت
دوربین عالی با قابلیت ضبط ویدئوهای 1080p با کیفیت بسیار بالا
یکی از سریعترین گوشی های موجود در بازار با پردازنده و گرافیک بسیار سریع
بدنه ای بسیار سبک و باریک
خروجی HDMI
امکانات ارتباطی متنوع
پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی
کیفیت مکالمه بسیار خوب


بدنه کاملا پلاستیکی
عدم وجود کلید اختصاصی دوربین
 
:: مدلهای مشابه
 

Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB

Sony Xperia S

Sony Ericsson Xperia Arc S

Sony Xperia P

Apple iPhone 4S-16GB

HTC One S
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: galexygalexiS IVSIVگالکسی s IV قلمی:: نقد و بررسی Samنقد و بررسی گوشیsung Galaxy S II I9100 - 16GB سامسونگ Galaxy S II دارای قطری در حدود 85 میلی متر است و در ضخیم ترین مکان هرگز این قطر از 1 سانتی متر تجاوز نمی‌کند با در نظر گرفتن تجهیزات سخت افزاری قدرتمندی که درون بدنه جای گرفته بدنه‌ی باریک Galaxy S II در نوع خود یک شاهکار مهندسی محسوب می‌شود از نظر باریکی؛ این گوشی را می‌توان با Sony Ericsson Xperia Arc مقایسه کرد کاور پشتی گوشی دارای طرح برجسته‌ای می‌باشد و در هنگام لمس کردن احساس خوبی به شما می‌دهد همچنین به نظر ما از نظر مقاومت در برابر خراش و آسیب های احتمالی مقاوم تر از کاور پشتی Galaxy S اصلی است با این حال با توجه به ساختار پلاستیکی آن نباید استحکامی فوق العاده را از آن انتظار داشته باشیم فریم دور نمایشگر هم کاملا از پلاستیک ساخته شده و این بدنه‌ی پلاستیکی یکی از تفاوت های بارز بین این گوشی و گوشی های هوشمند ساخت HTC و یا آیفون است موضوعی که از نظر بسیاری یکی از نقاط ضعف جدی این مدل به شمار می‌رود وقتی این گوشی را برای اولین بار در دست میگیرید انتظار وزنی بیشتر و ساختاری فلزی و مستحکم تر را دارید و ممکن است در وهله اول کمی شما را مایوس کند اما بعد از اینکه مدتی با آن کار می‌کنید می‌بینید که آن طور هم که قبلا به نظر می‌آمد نیست و حس خوبی با آن خواهید داشت به قسمت جلوی گوشی که نگاه کنیم؛ با نمایشگر 43 اینچی فوق العاده‌ی Super AMOLED مواجه می‌شویم که سطح آن کاملا توسط شیشه‌ی ضد خش و بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده است در قسمت بالای نمایشگر سنسور سنجش نورمحیطی و دوربین جلویی و در قسمت زیر نمایشگر دو دکمه‌ی لمسی آندرویدی دیده می‌شود دکمه مکالمه یا Home تنها برآمدگی قسمت شیشه‌ای و صیقلی جلوی گوشی است اندودی که سامسونگ بر روی شیشه‌ی نمایشگر به کار برده وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد مقاومت آن در برابر جذب اثر انگشت و کثیف شدگی از استاندارد گوشی های هم رده بالاتر است دکمه کنترل صدا و دکمه‌ی Power هر کدام در طرفین گوشی قرار دارند آدیو جک 35 میلی متری نیز در لبه‌ی بالا و پورت micro USB در لبه‌ی پایینی گوشی جایگذاری شده اند بنابراین از نظر پورت‌ها و کنترل های فیزیکی خیلی خلوت است و حتی دکمه‌ی شاتر دوربین هم وجود ندارد در عوض همه‌ی کنترل های لمسی و غیر لمسی ارگونومی بسیار خوبی دارند و عملکردشان کاملا راضی کننده است حساسیت لمسی خود نمایشگر هم کاملا عالیست شاید چنین آرایش دکمه‌ی فیزیکی در کنار دکمه‌ی لمسی در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد ولی پس از مدتی کار کردن با آن متوجه لذت بخشی چنین طراحی می‌شوید برای توصیف نمایشگر 43 اینچی Galaxy S II از هیچ کلمه‌ای کمتر از شگفت انگیز نمی‌توانیم استفاده کنیم رنگ مشکی کاملا عمیق است رنگ‌ها شما را مسحور خود می‌کنند کیفیت دید از زاویه هم بهترین است :: نقاط قوت و ضعف صفحه نمایش Super AMOLED Plus فوق العاده با کیفیت دوربین عالی با قابلیت ضبط ویدئوهای 1080p با کیفیت بسیار بالا یکی از سریعترین گوشی های موجود در بازار با پردازنده و گرافیک بسیار سریع بدنه ای بسیار سبک و باریک خروجی HDMI امکانات ارتباطی متنوع پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی کیفیت مکالمه بسیار خوب بدنه کاملا پلاستیکی عدم وجود کلید اختصاصی دوربین :: مدلهای مشابه Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB Sony Xperia S Sony Ericsson Xperia Arc S Sony Xperia P Apple iPhone 4S-16GB HTC One S

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید