>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید

Sony Xperia T

Sony Xperia T

تاریخ : سه شنبه 1 اسفند 1391
نویسنده : admin


 : نقد و بررسی Sony Xperia T


• طراحی
طراحی گوشی شباهت بسیاری به گوشی زیبای Xperia arc دارد، به طوری که قسمت پشتی دستگاه دارای یک انحنا بوده و ضخامت قسمت میانی کمتر از بالا و پایین گوشی است. این طراحی منحصر به فرد در کنار قاب پلاستیکی نرم پشت گوشی، آن را بسیار خوش دست کرده و با وجود صفحه نمایش بزرگ 4.5 اینچی، به راحتی در دست جای می‌گیرد. اما به طور کلی Xperia T کمی سنگین‌تر و ضخیم‌تر از گوشی‌های رده بالای کمپانی‌های دیگر است.
در سمت راست گوشی به ترتیب از بالا، شیار های مموری کارت و سیم کارت قرار دارند که توسط یک درپوش پلاستیکی محافظت می‌شوند و در پایین آن کلید پاور، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و کلید شاتر دوربین قرار دارند. جایگیری کلید پاور بسیار مناسب است و هنگامی که گوشی را در دست خود می‌گیرید، به راحتی می‌توانید با انگشست شست خود، آن را فشار دهید. نکته مهمی که در مورد کلید شاتر باید گفته شود، امکان عکس برداری سریع آن است بدین معنی که هنگامی که گوشی قفل است، با فشار دادن کلید شاتر می‌توانید در کمتر از یک ثانیه از سوژه مورد نظر عکس‌برداری کنید که البته پیش‌تر این قابلیت در گوشی Xperia S نیز وجود داشت.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد این گوشی بگوییم این است که Xperia T جزو اولین گوشی‌های کمپانی سونی است که همانند گوشی Galaxy Nexus، از کلیدهای نرم افزاری برای کنترل بخش‌های مختلف سیستم عامل استفاده می‌کند. حذف کلیدهای سخت افزاری از زیر صفحه نمایش، به سونی این امکان را داده است که فضای زیری صفحه نمایش را کوچک‌تر کرده و در نهایت بدون افزایش سایز کلی دستگاه، صفحه نمایش بزرگ‌تری بر روی آن قرار دهد.

• صفحه نمایش
صفحه نمایش 4.5 اینچی Xperia T دارای دقت 720x1280 است که تراکم پیکسلی بسیار بالای 323ppi را ارائه می‌دهد. چنین تراکم پیکسلی بالایی، حتی کوچک‌ترین جزئیات و متون را کاملا شفاف نشان می‌دهد. رنگ‌های تولید شده نیز بسیار زنده و طبیعی هستند. البته صفحه نمایش فوق‌العاده‌ی این گوشی دارای نقاط ضعفی نیز می‌باشد که برای مثال می‌توان به زاویه دید متوسط (به خصوص در حالت افقی) و عملکرد نسبتا ضعیف آن در شرایط نوری قوی (مانند فضاهای خارجی و یا زیر نور آفتاب) اشاره کرد.
نقد و بررسی Sony Xperia T
 
:: نقاط قوت و ضعف

پردازنده دو هسته ای فوق‌العاده قدرتمند
نرم افزار به روز و وجود قابلیت Small Apps
صفحه نمایش بزرگ و بسیار با کیفیت
طراحی زیبا
دوربین با عملکرد عالی
خروجی HDMI
پشتیبانی از NFC


باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر
 
:: مدلهای مشابه
 

Sony Xperia TX

Sony Xperia SL

Sony Xperia Acro S

Sony Xperia V

Sony Xperia P

Sony Xperia Ion
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید