>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید

باز کردن درایو های قفل گذاری شده به سادگی آب خوردن

باز کردن درایو های قفل گذاری شده به سادگی آب خوردن

تاریخ : شنبه 11 شهريور 1391
نویسنده : admin


باز کردن درایو های قفل گذاری شده به سادگی آب خوردن 

اگر شما از BitLocker برای امنیت درایو هایتان در ویندوز ۷ استفاده می کنید, ممکن است شما از عملیات خسته کننده ی باز کردن یک به یک درایو ها و اجبار فرد برای دابل کلیک بر روی درایو ها و وارد کردن رمز عبور مربوطه برای بازکردن درایو ها. این عمل هم خسته کننده و سنگین است. ایا شما هم مانند من به یک راه اسان فکر نمی کنید؟ راهی که از کاربر بخواهد که رمز عبور را وارد کرده و سپس درایو ها را فقط یک کلیک باز کند؟ اگر بیش از یک درایو با رمز های مشابه داشته باشید چطور؟ بیشتر کاربران ویندوز این کار سخت ویا به عبارتی عذاب اور را هر روز تکرار می کنند.

ملاقات کنید با Bitlocker Drives Unlocker یک نرم افزار همراه یا پرتابل که ما به شما معرفی میکنیم که یک نرم افزار رایگان است و به شما برای باز کردن درایو های قفل شده با BitLocker کمک می کند این برنامه تمام درایو های قفل شده را در منو اصلی لیست می کند, فقط کافی است که رمز عبور را وارد کنیدو درایو را باز کنید. این برنامه بسیار ساده است اگر از رمز عبور مشابه برای دیگر درایو ها استفاده می کنیدکافی است تیک گزینه Same password for all را که در پایین برنامه قرار دارد بزنید.

شما می توانید از این برنامه برای Startup هم استفاده کنید که با هر ورود به ویندوز برنامه به صورت خودکار باز شود, برای ان دسته کاربرانی مفید است که می خواهند باز کردن درایو هایشان اولین کاری باشد پس ورود به محیط کاربری.

برنامهBitlocker Drives Unlocker بهترین و سریع ترین راه موجود برای باز کردن درایو های قفل گذاری شده ی شماست. برنامه BitLocker Drives Unlocker بر روی ویندوز سون هم ۳۲ و هم ۶۴ بیتی تست شده است ولی بر روی ویندوز ویستا تست نشده اما طرز کار باز کردن درایو ها در این ویندوز همانند ویندوز سون است و این برنامه باید روی این ویندوز هم کار کند.

Platform: Windows 7 (32/64-bit)
Requirement: .Net Framework 3.5 (already included in Windows 7)
Price: Free (Open source)
Owner: AddictiveTips
License: GNU Public License

Download BitLocker Drives Unlocker

Get Source Code of BLDU



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید