>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید

معرفی محصولات جدید سامسونگ

معرفی محصولات جدید سامسونگ

تاریخ : 29 بهمن 1391
نویسنده : admin


معرفی محصولات جدید سامسونگ HT-D6750WK

معرفی محصولات جدید سامسونگ در عرصه سینمای خانگی, پروژگتورها و نمایشگرهای سه بعدی

معرفی سه سیستم جدید به کلاس سینماهای خانگی سامسونگ

سرویس سامسونگ مدل های تازه ای را به لیست محصولات هیجان انگیز خود در کلاس پخش کننده های صوتی و تصویری موسوم به سینمای خانگی افزوده است.این نمونه ها که برای سال 2011 در نظر گرفته شده اند, شامل سه مدل جدید با نام های HT-D6750WK , HT-D5550K  و HT-5150K می شوند که هر کدام قابلیت ها و مشخصات گوناکونی را ارئه می دهند.

مجهزترین محصول در بین اعضای سه گانه این کلاس, همانطور که از نام دستگاه ها می توان حدس زد مدل HT-D6750WK است که پخش سه بعدی و دو بعدی Blu-ray, سیستم Karaoke پیشرفته و خروجی صدای قدرتمند 1330 وات, تنها برخی از قابلیت های فوق العاده ان را تشکیل می دهند.این سیستم شما دو بلندگوی چرخشی مرکزی (جهت پخش صدای سه بعدی) و چهار باند ایستاده صدای فراگیر در کنار ساب میانی و پخش کننده اصلی است که در چینشی 7.1 , مجموعا خروجی صدایی به قدرت 1300 وات RMS ایجاد می کنند.

همچنین پخش کننده دستگاه, از لیست بلند بالائی از فرمت های متعدد صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و خروجی صدای ان نیز به حالت های مختلفی مثل Dolby Digital Plus, Dolby True HD, Dolby Pro Logic, Dolby Digital و DTS-HD Master قابل دسترس است.علاوه بر این, مدل D6750WK اولین سینمای خانگی در کلاس خود است که از سیستم اختصاصی سامسونگ با نام Advanced Vertical Surround Sound پشتیبانی می کند که این فناوری عامل یک تجربه تمام عیار از تجربه کامل سه بعدی شامل صدا و تصویر می باشد.دیگر فناوری اختصاصی حاضر در این مجموعه, Crystal Amplifer Plus نام دارد که با کمک ان اختلاف صوتی و نویزهای محیطی به صورت مداوم فیلتر شده و صدای شفاف و بدون اشکالی در اختیار کاربران قرار می گیرد.مبدل صدای با فرکانس بالا یا Tweeter دستگاه نیز توان ایجاد صداهای زیر و ظریف تا فرکانس های بسیار بالا در حد 50KHz را دارد و در سوی مقابل نیز ساب ووفرهای این مدل با کاهش نویزهای ساخته, فرکانس های پایین و بم را کاملا تقوین می نمایند.از دیگر امکانات این سیستم می بایست به حضور گیرنده داخلی Wi-Fi که امکان اتصال بدون سیم بلندگوهای پشتی با سیستم مرکزی را برقرار می نماید, در کنار حافظه داخلی 1 گیگابایتیو داک iPod اشاره کرد.این مدل قابلیت اتصال بی سیم به شبکه WiFi را نیز دارا می باشد.در نهایت دو ورودی HDMI و یک ورودی Optical صدا, لیست امکانات این مدل را تکمیل می کنند.

دومین مدل در این لیست, مدل HT-D5550K نام دارد که از تفاوت های ظریف و اندکی با مدل قبلی برخوردار است و در این مدل با پخش سه بعدی و دوبعدی محتوای دیسک های Blu-ray با وضوح 1080p پشتیبانی می شود.کانال های صوتی این مدل 5.1 بوده و خروجی صدای ان نیز 1000 وات در نظر گرفته شده است.سیستم های Dolby و فناوری Crystal Amplifier Plus حاضر در D6750WK در این مدل نیز دیده می شود.

گیرنده Wi-Fi با امکان اتصال با بلندگوهای پشتی و امکان DLNA در استریم نمودن محتوای صوتی و تصویری, از فرستنده های منطبق با این فناوری از جمله دیگر شباهت های قابل ذکر میان این مدل هستند.حافظه داخلی 1 گیگابایتی در کنار ورودی های دوگانه HDMI و Optical و همچنین در نظر گرفتن یک Cradle جداگانه برای اتصال iPOD در این مدل نیز دست نخورده باقی مانده اند.لازم به ذکر است که این مدل قابلیت تبدیل تصاویر دوبعدی معمولی را به سه بعدی دارا می باشد.

در نهایت سومین و اخرین سینمای خانگی در این بخش, مدل HT-D5150K است که به نوعی ساده ترین نمونه در این قسمت به حساب می اید.این پلیر 5.1 کاناله یک پخش کننده معمول Blu-ray/DVD/CD است که قدرتی معادل 1000 وات را ارائه می دهد.سیستم صوتی فراگیر این مدل شامل چهار  بلندگوی ایستاده و یک ساب ووفر مرکزی است که علاوه بر چهار سیستم متفاوت Dolby به امکان Crystal Amplifier Plus نیز مجهز شده اند.قابلیت به اشتراک گذاری محتوای AllShare با استفاده از یک دانگل جداگانه USB , امکان دسترسی و مشاهده محتوای صوتی و تصویری دیگر گجت های دیجیتالی منطبق را با استفاده از سیستم بی سیم فراهم می اورد.حافظه داخلی این مدل نیز 1 گیگابایت است و به مانند هر دو مدل دیگر, از گیرنده رادیویی FM در ان استفاده شده است.ورودی های معمول صدا و میکروفون در کنار ورودی صدای Optical از جمله سایر مشخصات این مدل را تشکیل می دهند.

سامسونگ فناوری سه بعدی اختصاصی خود را در جدیدترین صفحه نمایش ها و ویدئو پروژکتورهای سال 2011 به کار گرفته است

صفحه نمایش ها و پروژکتورهای جدید سامسونگ, ناب ترین تجربه بصری از بازی و دیگر سرگرمی ها را به ارمغان می اورند.

بر مبنای یک گزارش منتشره, شرکت Samsung, سرانجام جدیدترین مانیتورهای سه بعدی, HDTV و ویدیو پروژکتورهای مخصوص سینمای خانگی, مجهز به فناوری سه بعدی اختصاصی سامسونگ را معرفی کرد.صفحه نمایش های سری هفت و نه در ابعاد 23 و 27 اینچ و ویدیو پروژکتورهای سه بعدی SP-A8000, از جمله این محصولات می باشند.

Young Bae مدیر اجرایی بازاریابی صفحه نمایش ها در شاخه تولیدات تجاری سامسونگ در این باره می گوید:"با افزایش بی سابقه حجم سرگرمی های سه بعدی و عرضه محصولاتی که می توانند بصورت سه بعدی تصویربرداری کنند, علاقه مندان به بازی های ویدیویی و عشاق سرگرمی های خانگی, با جدیت بیشتری به دنبال صفحه نمایش های سه بعدی مجهز به قابلیت های گوناگون هستند.کاربران این محصولات نیز در زمان استفاده از صفحه نمایش های سری 7 و 9 , تنها به لذت بردن از کیفیت بالای تصاویر دو بعدی محدود نمی شوند.انها می توانند از مجموعه متنوعی از محتوای سه بعدی لذت برده و در بعضی مدل ها می توانند تصویر دو بعدی خود را به کمک فناوری تبدیل همزمان تصویر دوبعدی به سه بعدی, به صورت سه بعدی تماشا کنند.

نو اوری در کارایی

بررسی محصولات جدید سامسونگ monitor samsung series 9

سامسونگ برای لذت هر چه بیشتر از محتوای سه بعدی, فناوری سه بعدی به کار رفته در صفحه نمایش های خود را به روش جدیدی طراحی کرده است.

در حقیقت بر خلاف راه حل های سه بعدی دیگری که تنها برای بازی های ویدیویی ساخته شده اند, در مانیتورها و تلویزیون های HD سه بعدی جدید Samsung, امکان لذت بردن از فیلم های سه بعدی, کانال های تلویزیونی سه بعدی و عکس ها  و فیلم های سه بعدی که توسط خود کاربر ساخته شده اند, در نظر گرفته شده است.برای رسیدن به این ویژگی,سامسونگ از فناوری سه بعدی جدیدی که تنها در پانل های تصویری سه بعدی سامسونگ وجود دارد, استفاده کرده است.

قابل ذکر است, پانل های سه بعدی Samsung که در صفحه نمایش های سری 7 و سری 9 با کار گرفته شده, تصاویر سه بعدی کاملا واقعی را ارائه می کند که برای انجام بازی های سه بعدی یا اتصال کامپیوتر به ان و یا تماشای فیلم های سینمایی یا کانال های تلویزیونی سه بعدی, کاملا ایده ال است.

ناگفته نماند صفحه نمایش های سری 9 و HDTV/Monitor های سری 7 و 9, امکان انالیز تصاویر سه بعدی و تبدیل همزمان انها به تصاویر سه بعدی را دارند.این فناوری تنها مختص کامپیوترها نبوده و می توان تصاویر دوبعدی پخش شده از پخش کننده های Blu-ray, کنسول های بازی و گیرنده های تلویزیونی را نیز با این فناوری, به تصاویر سه بعدی تبدیل کرد.

محصولات سری 7 و 9, راه حلی جامع برای استفاده از تصاویر سه بعدی را ارائه می دهد که شامل دو عینک سه بعدی و گیرنده سه بعدی تعبیه شده روی صفحه نمایش ها می شود.

به علاوه پانل های TN استفاده شده در این سری از صفحه نمایش ها, بالاترین کیفیت تصویر چه در زمان پخش تصاویر دو بعدی و چه در زمان پخش تصاویر سه بعدی را فراهم می کند.

فناوری Ultra Clear در پانل های این صفحه نمایش ها نیز وضوح رنگ و شفافیت تصویر فوق العاده ای را ایجاد کرده و با داشتن پوشش مات ضد انعکاس, امکان دیدن تصاویر را اسانتر می سازد.نور پس زمینه LED نیز به طور کامل رنگ های sRGB را پوشش داده و رنگ ها را به واقعی ترین شکل نمایش می دهد.

در این میان, علاوه بر صفحه نماش های معرفی شده, سامسونگ ویدیو پروژکتور SP-A8000 سه بعدی را نیز معرفی کرده است.این دستگاه برای کسانی که می خواهند به طور گروهی از تصاویر سه بعدی لذت ببرند, گزینه ای مناسب خواهد بود.در ساخت این ویدئو پروژکتور, از یک لنز و یک لامپ 1000 لومتی استفاده شده و موتور مبدل سه بعدی سامسونگ, برای تبدیل دو بعدی به سه بعدی در ان به کار گرفته شده است.

بررسی جدیدترین محصولات سامسونگ ویدیو پروژکتور proektor samsung sp-a8000

طراحی پیشرفته و مدرن

کسانی که به طراحی اهمیت می دهند, از طراحی عالی صفحه نمایش های باریک سری هفت و نه و انچه که این سری به اتاق نشیمن انها می افزاید, قطعا لذت خواهند برد.بدنه نقره ای به کار رفته در سری 9, ظاهری بسیار مدرن به ان داده است.تمام مدارهای مورد نیاز برای کارکرد این صفحه نمایش نیز درون پایه ان قرار گرفته که نتیجه ان, باریکی صفحه نمایش این سری است.

در سری هفت, از طراحی معروف سامسونگ که همان Touch of Color است استفاده شده که ظاهری کاملا خاص و منحصر به فرد به ان بخشیده است.همچنین استفاده از نور پس زمینه LED در صفحه نمایش های سری هفت و نه, باعث شده تا توان مصرفی در مقایسه با صفحه نمایش های معمولی تا 40 درصد کاهش یاشد.همچنین این را هم بدانید که که قاب براق جلو, پوشش پشت و پایه الومینیومی صفحه نمایش های سری 9, مانند دیگر صفحه نماش های LED سامسونگ همگی از مواد قابل بازیافت ساخته شده و از جیوه و هالوژن در ساخت انها استفاده نشده است.

در همین رابطه کسانی که می خواهند از صفحه نمایش خود به عنوان تلویزیون استفاده کنند, HDTV/Monitor برایشان گزینه ای ایده ال خواهد بود.این محصولات به یک گیرنده تلویزیونی مجهز بوده و امکان نمایش چند تصویر همزمان را دارد.بدین ترتیب بدون انکه چیزی که از مسابقه ورزشی حساس و موردعلاقه تان را از دست دهید, می توانید گزارش ها و امارهای مربوط به بازی را نیز به صورت انلاین چک کنید.

ظاهرا شبیه دلفین و بدنه براق و مشکی رنگ ویدئو پروژکتور SP-A8000 با چیدمان هر اتاقی هماهنگ است و می توان ان را در کنار دیگر وسایل منزل قرار داد و یا به سقف اتاق متصل کرد.

انعطاف پذیر و با ثبات

برای رسیدن به حداکثر کارایی و بیشترین میزان انعطاف پذیری, سامسونگ از انواع فناوری های موجود در صفحه نمایش ها استفاده کرده است.

سنسور Eco Motion نور صفحه نمایش را بر اساس نور محیط تنظیم کرده و سنسور Eco Motion نیز زمانی که شما از جلوی صفحه نمایش کنار بروید, صفحه نمایش را خاموش می کند تا بیشترین میزان صرفه جویی در انرژی ایجاد شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید