13 خانه ریزه میزه‌ی دوست‌داشتنی

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

13 خانه ریزه میزه‌ی دوست‌داشتنی

 
sweet-homes-2
 

همسر عزیز دل برادر، کتاب‌های بی‌شمار و مانیتور گرد و خاک‌گرفته را زده زیر بغل مبارکشان و با صمیمیت خاصی که هر اسفند ماه و در خلال ماجرای عذاب‌آور خانه‌تکانی از خانم‌ها شاهدیم، بار دیگر تاکید می‌کند که یا جای او در این خانه است یا کتاب‌های پاره‌پاره‌ و این رایانه‌ی عهد دقیانوس پنتیوم چندی. اینجاست که در رویاهای ناصادقه‌تان غوطه‌ور می‌شوید و خود را در یکی از آن خانه‌های بزرگ نوستالژیک پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌بینید و الی آخر... اما برخلاف تصور بسیاری از ما، خانه‌ی بزرگ‌تر لزوماً بهتر نیست! در این مقاله می‌کوشیم با معرفی 13 خانه‌ی فسقلی این موضوع را نه تنها به خود، بلکه به شما هم اثبات کنیم که خانه‌های کوچولو نیز می‌توانند دوست‌داشتنی باشند؛

 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

کارایی آیکون تنظیمات گوگل موجود روی دستگاه اندرویدی شما چیست؟

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

کارایی آیکون تنظیمات گوگل موجود روی دستگاه اندرویدی شما چیست؟

کارایی آیکون تنظیمات گوگل موجود روی دستگاه اندرویدی شما چیست؟
 

تا کنون به آیکون جدید تنظیمات گوگل که بر روی دستگاه اندوریدی شما نمایش داده می‌شود و کارایی آن فکر کرده اید؟ نگران نباشید. ما در ادامه این مطلب شما را با این آیکون و کارهایی که برای شما انجام می‌دهد آشنا خواهیم کرد.

گوگل اخیراً قابلیت استفاده از امکان ورود و گرفتن تأییدیه با حساب کاربری خود را، در اختیار توسعه دهندگان وب و برنامه‌ها قرار داده است. هنگامی که یک برنامه با سیستم ورود به حساب کاربری گوگل یکپارچه می‌شود، اطلاعات برنامه قابلیت اشتراگ گذاری در گوگل پلاس را خواهند داشت. درست شبیه چیزی که در حال حاضر در مورد اشتراک اطلاعات برنامه در فیس بوک انجام می‌شود.

علاوه بر این، برای اینکه برنامه‌های دستگاه اندرویدی شما با سیستم جدید سازگار شوند، به روز رسانی برای سرویس‌های Google Play الزامی است. لازم نیست شما کار خاصی برای این بروزرسانی انجام دهید؛ همه چیز به طور معمولی در پس زمینه دستگاه شما انجام شده و شما متوجه چیز خاصی نمی شوید. اما این بروزرسانی آیکون برنامه جدیدی را نیز به دستگاه اندرویدی شما اضافه خواهد کرد. این برنامه در‌ واقع یک برنامه نیست! و بیشتر شبیه مجموعه‌ای از میانبرها جهت دسترسی سریع و آسان به تنظیمات مختلف صفحه نمایش، برای حساب کاربری گوگل می‌باشد.

google-settings-icon-mid

با اجرای این برنامه، مجموعه از میانبرها از تنظیمات گوگل پلاس، نقشه و مختصات جغرافیایی، محل سکونت، جستجو و تبلیغات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همه گزینه هایی که به آن‌ها اشاره کردیم به روش‌های مختلف و از قسمت‌های مختلف دیگر هم در دسترس هستند؛ ولی برنامه‌ای با قابلیت ورود از طریق حساب کاربری گوگل پلاس چیز جدیدی است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که به برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید اجازه اشتراک اطلاعات با حساب کاربری گوگل پلاس خود را بدهید. همچنین شما می‌توانید با اجرای برنامه مورد نظر خود، دسترسی آن را برای اشتراک اطلاعات با گوگل پلاس قطع نمایید.

اگر چنین آیکونی را هنوز بر روی دستگاه اندرویدی خود مشاهده نمی کنید، این آیکون در طول چند روز آینده برای شما قابل رؤیت شده و سر انجام تأثیر خود را بر روی برنامه‌های شما خواهد گذاشت. البته می‌توانید با حذف Google Play Services در مسیر Settings > Apps و روشن و خاموش کردن دستگاهتان، آن را مجبور به بروزرسانی کنید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

لامبورگینی (ونِنو) در نمایشگاه جنوا در معرض نمایش قرار گرفت

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

لامبورگینی (ونِنو) در نمایشگاه جنوا در معرض نمایش قرار گرفت


Lamborghini Veneno
Lamborghini Veneno
 

شهرت و محبوبیت خودروهای لامبورگینی به حدی زیاد است که همه مردم این برند خودروساز را می‌شناسند و هموراه محصولات آن را جزو بهترین‌ها می‌دانند. حال این شرکت با رونمایی از مدل وننو (Veneno) به انتظار بسیاری از هواداران پایان داد. معرفی این خودرو که یک سوپر اسپرت بسیار ویژه است به همراه گالری تصاویر مربوط به آن را در از دست ندهید.

این مدل همان طور که پیش تر نیز اشاره شد (وننو) نام دارد. خودرویی که دیروز در معرض نمایش قرار گر‌فت و به همراه خودروهایی از جمله (مک لارن پی 1) و (فراری انزو ) زینت بخش نمایشگاه Geneva 2013 در سویس شدند. چنان که به نظر بسیاری این نمایشگاه دیگر چیزی از نمایشگاه رده بالای جهانی خودرو کم ندارد.

البته چندی پیش بود که تعدادی از تصاویر این خودرو در وب‌سایت های گوناگون منتشر شد که خود باعث محبوبیت و شهرت دوچندان این خودرو گردید.

از این خودرو که به‌مناسبت پنجاهمین سالگرد مارک لامبورگینی معرفی شده تنها 3 نمونه تولید گردیده که انتظار می‌رود هریک با قیمت حدودی 4.6 میلیون دلاری به دست مشتریان خود برسند. همچنین رنگ بندی در نظر گرفته شده برای این خودرو رنگ های به کار رفته در پرچم کشور ایتالیا یعنی سبز-سفید یا قرمز می‌باشد و البته متاسفانه مجبورم شما خواننده ثروتمند عزیز را ناامید کنم چرا که هر 3 مدل قبلا و در همان لحظات اولیه به فروش رفته‌اند.

 

 

از نظر فنی می‌شود گفت که این مدل بر پایه مدل اونتادورساخته شده است.که البته کاملا هم به نظر می‌رسد. اما تفاوت اصلی جنوا، بدنه فیبر کربنی آن است که متفاوت بوده و گفته می‌شود که چندین بار مقاوم‌تر از بدنه ابر خودروهای اخیر لامبورگینی مانند (سستو المنتو) یا (رونتون) است.

قدرت این خودرو از یک موتور 6.5 لیتری (V12) تامین می‌شود که 750 اسب بخار قدرت دارد. یک تعلیق دو محوره و گشتاور بهبود یافته و یک جعبه دنده 7 سرعته تک وضعیتی نیز به آن افزوده شده است و انتظار می‌رود سرعت نهایی آن به 354 کیلومتر بر ساعت برسد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

طراحی و مشخصات فنی گلکسی اس 4 سامسونگ از طریق توییتر به بیرون درز کرد

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

طراحی و مشخصات فنی گلکسی اس 4 سامسونگ از طریق توییتر به بیرون درز کرد

گلکسی اس 4
گلکسی اس 4
 

این روزها بازار شایعات مربوط به پرچم دار بعدی تلفن‌های هوشمند سامسونگ داغ داغ است و کمپانی کره‌ای تولید کننده آن نیز با انتشار یک تیزر تبلیغاتی سعی نمود تا جلب توجه بیشتری بین مخاطلبین داشته باشد. حال امروز از طریق یک اکانت توییتر طراحی ظاهری و مشخصات فنی این تلفن به بیرون درز کرده است.

شایعاتی که توسط اکانت توییتر @evleaks منتشر می‌شوند معمولا به حقیقت می‌پیوندند. از طریق این اکانت این بار تصویر گلکسی اس 4 منتشر شده و در لیست مشخصات آن نیز صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن Full HD و حافظه ذخیره سازی 16 /32 / 64 گیگابایت درج شده است.

از دیگر مشخصات مربوط به این تلفن می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل و اندروید 4.2 اشاره نمود. در تصویر پایین نیز می‌توانید تصویر ساختگی از نسل‌های مختلف گلکسی اس را مشاهده کنید.

گلکسی اس 4

به هر حال باید تا شروع کنفرانس اختصاصی سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 4 در تاریخ 24 اسفند منتظر ماند و دید آیا پرچم دار امسال سامسونگ به خوبی تلفن وان اچ تی سی یا اکسپریا زد سونی خواهد بود یا خیر؟


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

آیفون 5s احتمالا با تراشه A7، سیستم امنیتی اثرانگشت خوان و بدنه فایبرگلس ارزان وارد بازار می‌شود

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
طرح مفهومی آیفون

تحلیل‌گر بازار مینگ‌چی از مجموعه KGI که پیش از این نیز پیش‌بینی‌های او در رابطه با محصولات اپل درست از آب در آمده بود، اعلام نموده که امسال آیفون 5s با قیمت ارزان‌تر و در ماه ژوئن یا خردادماه 92 معرفی خواهد شد. آیفون 5s از نظر شکل و شمایل ممکن است شبیه به آیفون 5 فعلی باشد اما پردازنده آن به سیستم-روی-یک-چیپ A7 بروز شده و دوربین آن نیز به یک فلش دوگانه LED تجهیز خواهد شد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت چهارم

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت چهارم

Android
Android
 

تلفن‌هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت زیادی ندارد. پر کردن تلفن‌هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما پیدا کردن اپلیکیشن‌های با کیفیت می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

رونمایی از اولین کامپیوتر-بدون-کیس مخصوص بازی MSI با نام AG2712

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

رونمایی از اولین کامپیوتر-بدون-کیس مخصوص بازی MSI با نام AG2712


All in One PC MSI
All in One PC MSI
 

کامپیوترهای بدون کیس یا All-in-One PCها روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و قرار است جایگزین کامپیوترهای شخصی سنتی شوند. اما در این بین کمتر AIOای ارائه شده که مناسب گیمرها و علاقمندان به بازی بوده و از قدرت پردازش بالای مورد نیاز بازی‌های سنگین امروزی برخوردار باشند.  حال به نظر می‌رسد که MSI در نمایشگاه CEBIT امسال یک محصول مناسب را برای گیمرها معرفی کرده است.

شرکت MSI با کامپیوتر بدون کیس AG2712، بازار پرسود علاقندان به بازی را هدف قرار داده است و یک محصول زیبا و قدرتمند را معرفی کرده است.

در تمام دو سال گذشته که MSI مشغول تولید انواع کامپیوترهای AIO بوده، هیچ مدلی برای طرفداران دو آتشه بازی ساخته نشده است. و البته دلیل این امر به وضوح مشخص است: هیچ یک از این کامپیوترها طراحی انعطاف پذیر و سایز بندی مناسبی ندارند و گذشته از این به هیچ وجه همانند لپ‌تاپ های مخصوص گیم، قابل حمل نیستند. (البته نه اینکه لپ‌تاپ ها با ان وزن 3 کیلوگرمی‌شان کاملا قابل حمل هستند! اما باز هم نسبت به یک پی سی یا ال این وان مانند یک جاسویچی به حساب می‌آیند!)

اما حالا ام اس ای درتلاش است تا از این شانس خود برای جذب کاربرانی که یک مدل باریک‌تر و جذاب‌تر را که فضای بسیار کم‌تری را نیز نسبت به یک PC اشغال می‌کند نهایت استفاده را ببرد.

AG2712 دارای یک صفحه نمایش 27 اینچی است که تفاوت چندانی با صفحه نمایش دیگر AIOها ندارد. بدنه این مدل دارای لبه‌هایی براق و زیبا است. در پشت این مدل یک پایه (استند) تاشو شفاف و زیبا و یک اسپیکر استریو با فناوری (THX) وجود دارد. نکته منفی درباره این اسپیکر با‌کیفیت آن است، که متاسفانه فاقد ساب ووفر است که باعث می‌شود صدا های بم از کیفیت و عمق کم تری برخوردار باشند.

کامپیوتر بدون کیس MSI

اما از انجا که اصلی ترین گزینه برای یک گیمر حرفه‌ای که عاشق اجرای برترین بازی‌های روز در روان ترین حالت ممکن است، مشخصات سخت افزاری قدرتمند می‌باشد این مدل از یک پردازنده (Core i7) سری Ivy-Bridge بهره می‌برد که کمپانی ادعا می‌کند به گونه‌ای بهینه سازی شده که نیازی به استفاده از نسل جدید پردازنده‌های اینتل از خانواده Haswell نداشته باشد و احتمالا امکان تعویض آن در آینده نیز میسر نخواهد بود. این مدل به عنوان واحد پردازشگر گرافیک از یک کارت گرافیک انویدیا GeForce 670MX بهره می‌برد که هرچند مخصوص لپ‌تاپ و در کلاس مینی طراحی شده اما به فضای کم در دسترس قطعا گزینه ای مناسب به شمار می‌رود. MSI راه های ارتباطی فیزیکی مناسبی را نیز برای این مدل در نظر گرفته است: یک درگاه ورودی و یک درگاه خروجی HDMI، خروجی VGA، پورت شبکه اترنت-کارت خوان با پشتیبانی از چندین فرمت و یک درایو اپتیکال کارامد (احتمالا بلوری)، ورودی هدفون و سوکت خروجی صدا و همینطور 6 پورت USB نسخه 3.

کامپیوتر بدون کیس جدید MSI به لطف صفحه نمایش 27 اینچی FULL HD که البته از زاویه دید خوبی نیز برخوردار بوده و همچنین بدنه درخشان و زیبا و مشخصات تقریبا راضی کننده، جذاب به نظر می‌رسد. پردازنده اصلی آن نیز قدرتمند است اما کارت گرافیک آن برای گیمرهای حرفه‌ای ناامید کننده است.

MSI همچنین به فکر افرادی با درآمد کمتر نیز بوده است: مدل AG2212که از طراحی مشابه و پردازشگر اینتل Core i3 استفاده می‌کند نیز با مشخصات سخت افزاری اندکی ضعیف‌تر همزمان با مدل 2712 آماده فروش خواهند بود.

قیمت و زمان عرضه نهایی این محصولات هنوز مشخص نشده است و پیش‌بینی درباره آن نیز بسیار مشکل است، اما احتمالا MSI بزودی آنها را آماده فروش و عرضه نهایی خواهد نمود.

با وجود اینکه ما قطعات موبایل را برای یک کامپیوتر مخصوص بازی ترجیح نمی‌دهیم اما تا عرضه نهایی و تست آن به صورت عملی نمی‌توان درباره قدرت آن نظر دقیقی داد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

آیا عینک گوگل پایانی است بر نبرد گوشی‌های هوشمند؟

Sergei Brin
Sergei Brin
 

نه چندان قبل، زمانی که پدران ما جوانی بیش نبودند خرید ساعت مچی هدیه‌ای بسیار عالی بود؛ حالا که ما در همان موقعیت قرار گرفته‌ایم دیگر کمتر کسی ساعت مچی به دست میکند و همه به دنبال انواع گوشی‌های هوشمند و گجت‌ها هستند؛ آیا زمانی که فرزندانمان، پشت لبشان سبز شود، اثری از این دو فناوری روزگاران کهن باقی خواهد ماند؟! آیا سرگئی برین و همکاران سخت کوشش در گوگل موفق خواهند شد تابوتی تمام‌قد برای گوشی‌های هوشمند امروزی طراحی کرده و با عرضه‌ی عینکی بی‌نظیر، میخ محکمی بر آن بکوبند؟


برچسب ها: در حالی که شرکتهای پیشرو نظیر اپل و سامسونگ سرگرم طراحی نسل آتی گجت‌ها - که ابزارهای پوشیدنی هستند - می‌باشند و پروژه‌هایی نظیر iWatch و نظایر آن مراحل آماده‌سازی را می‌گذراند به نظر می‌رسد گوگل پس از خریداری موتورولا بیش از گذشته در صنعت تولید سخت‌افزار وارد شده و هیچ بدش نمی‌آید حرف آخر را در حوزه‌ی گجت‌های ابتکاری بزند در این مقاله که به قلم هایدن شائوگنسی و در پایگاه اطلاع‌رسانی نشریه اقتصادی فوربس منتشر شده با نیم نگاهی از آنچه که کارشناسان از گذشته حال و آینده‌ی فناوری استنباط کرده‌اند آشنا خواهیم شد شخصاً به نظرم (هایدن شائوگنسی) در حال حاضر شرکت‌های اپل و سامسونگ سخت در تلاش هستند تا نوآوری تازه‌ای در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند و مایلند با طرحی ابتکاری آینده بازار را از آن خود کنند در این بین گوگل نیز بیکار ننشسته و مشغول آماده کردن عینک عجیب و غریبش است و هیچ بعید نیست که در این بازی سخت و نفس‌گیر نتیجه به نفع مردان گوگل به پایان برسد در این سناریو تولیدکنندگان سخت‌افزاری دیگر به فکر حوزه‌های فتح شده‌ی پیشین نظیر استفاده از دوربین‌های پرتوان صفحات نمایش با کیفیت‌تر یا سرعت دانلود بیشینه در گجت‌های خود نیستند چرا که این ایده‌های قدیمی همگی به سرانجام رسیده‌اند در عوض آنچه که در سر مهندسان موج می‌زند نگاهی تازه به سبک زندگی مردم و ابداع محصولی است که به خوبی با آن هم‌خوانی داشته باشد بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند حوزه‌ی نفوذ رایانه‌ها را گسترش داده و آن را بیشتر از همیشه با زندگی مردم عجین کنند به گونه‌ای که بیشترین تطابق را با زندگی حال حاضر نوع بشر داشته باشد همان‌طور که روزگاری گوشی‌های نوکیا و بعدتر سیستم‌عامل سیمبین سلطان بلامنازع دنیای کوچک فناوری بود با ظهور گوشی آیفون و نمونه‌های مشابه بسیارش عرصه بر این شیر پیر بیشه‌ی فناوری تنگ و تنگ‌تر شد به اعتقاد نگارنده با وجودی که اپل و آیفون افسانه‌ایش به حق جانشینی خلف برای گوشی‌های دوران اولیه بودند نوآوری‌های اپل این انگشت‌شمار است و با این وجود برای مقابله با رقیب آسیایی فعلاً کفایت می‌کند اپل همچنان توانسته با ساخت کالاهای زیبا و تکراری پول پارو کند؛ خوشا به حالشان! با این حال مدیران رده بالای این کمپانی خوب واقفند که باید رویکرد بهتری را برای مدیریت اعتبار و شهرت خود پیشه کنند و طرحی نو دراندازند مقاله مرتبط: نگاهی از نزدیک به عینک گوگل عینک گوگل تا پایان سال ۲۰۱۳ و با قیمتی کمتر از ۱۵۰۰ دلار معرفی خواهد شد دلایل احتمالی موفقیت یا شکست عینک گوگل و تأثیر آن بر دنیای وسایل همراه عینک گوگل با هدفون القای استخوانی در همین حال سامسونگ نیز به دنبال گسترش نفوذ و کسب سهم بیشتری از بازار است آن‌ها موفق شدند پس از همکاری با گوگل منافع کوچک و بزرگ بسیاری را کسب کرده و سهام‌د‌اران خود را بیش از هر زمان دیگر شاد و خرسند نمایند کمی آن طرف تر در پایین هرم فناوری نوکیای پدربزرگ با طمأنینه نشسته و همچنان خود را درگیر گوشی‌های ویندوزی کرده است آن‌ها هنوز مشغول ساخت گوشی‌هایی هستند که همان اصول و اسلوب‌ نمونه‌های قبلی نظیر سری Lumia را به طور ذاتی دارد از سوی دیگر نوکیا قصد دارد با تولید گوشی‌های ارزان قیمت آشا (Asha) میلیون‌ها نفر را در مناطق فقیرنشین این سوی کره به زندگی امیدوار کند این در حالی است که تولیدکنندگانی نظیر HTC و ZTE به دنبال قرار دادن قابلیت‌های پیشرفته‌تری در گوشی‌های خود هستند و می‌کوشند تا تمایز آشکارتری را بین دنیای فناوری برای خود فراهم کنند شرکت‌های چینی نیز به دنبال نسخه‌برداری از دیگران و ازدیاد محصولات خود هستند در همین حال موزیلا و سامسونگ به دنبال سیستم‌عامل جدید خود (فایرفاکس و تایزن) می‌باشند که توانمندی‌های بهتری در کار با HTML5 دارند حال اینکه تمامی این هیاهوی بسیار همه‌ی شرکت‌ها با یک مشکل بزرگ دست به گریبان هستند: نوآوری! حال پرسش اصلی آن است که آیا عینک گوگل به عنوان یکی از پیشروترین گجت‌های پوشیدنی می‌تواند این بازار نسبتاً پایدار را به هم بریزد یا خیر؟ این موضوع را از یاد نبرید که علی رغم کامل نبودن این محصول هنوز سرگئی برین – که در نشست هفته گذشته TED شرکت کرده بود – از آن رضایتمندی کامل ندارد و هفته گذشته در پاسخ به این پرسش که «آیا عینک گوگل می‌تواند جایگزین گوشی‌های هوشمند شود؟» وی در پاسخی دندان‌شکن دلیل آورد که چرا افرادی که در خارج از دره سیلیکون‌ زندگی می‌کنند هرگز چنین ابزاری را بر سر نخواهند گذاشت و اینکه چطور چنین ابزاری می‌تواند حواس مصاحب شما را به طور کامل از موضوعی که درباره‌اش حرف می‌زنید پرت کند بدین ترتیب چنین چیزی می‌تواند ارتباطات را از بین ببرد برین تاکید می‌کند که «به نظرم هنوز این ابزار آنچنان که باید و شاید آماده نیست» از سوی دیگر زمانی که از لی ویلیمز درباره‌ی عینک گوگل پرسیدیم وی آن را محصول سرسختانه‌ای توصیف کرد که در برابر سبک زندگی حقیقی و پلتفرم‌های محاسباتی قرار می‌گیرد وی اضافه کرد: «زمانی که شخصی خود را وابسته به محصولی می‌کند یا اینکه سبک زندگی‌اش را به نحوی تغییر می‌دهد تا از قدرت محاسباتی پلتفرم‌های گوناگون بهره‌برداری کند آنگاه است که می‌توان اذعان کرد که محصول یا خدمات مفیدی خلق کرده‌ایم که توانسته سبک زندگی مردم را تغییر دهد عینک گوگل به نظرم این پتانسیل را دارد؛ با این حال هنوز باید دید آیا در جامعه جا می‌افتد یا حداقل خود را در چهارچوب‌های استفاده شخصی به خوبی نشان دهد یا خیر معتقدم تنها در این صورت است که می‌تواند زنده بماند به شخصه نمی‌توانم کاربرانی را در خارج از سیلیکون‌ولی تصور کنم که تمایلی به استفاده از این ابزار داشته باشند و فکر می‌کنم هنوز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از گوشی تلفن هوشمند خود بهره برداری کنند» و این درست همان حرفی است که پیش‌تر سرگئی برین زده بود مشکل آن است که عینک گوگل هنوز موفق نشده پاسخ درخوری برای پرسش‌های ما دهد؛ مواردی نظیر اینکه چطور قصد دارد لایه‌ی اطلاعاتی را در شیء خاص خود مجتمع نماید و یا اینکه ما هنوز مردد هستیم که چطور لایه‌ی اطلاعاتی را در نمایشگر چشمی آن مجتمع کنیم همان‌طور که «لی» اذعان می‌کند این موارد آنچنان متمایز نیست که بتوان آن‌ها را از گوشی‌های هوشمند تمیز داد این ابزار هنوز موفق نشده به خوبی ایده‌ی اصلی و کارایی‌اش را اثبات نماید و هر چند که این گجت پوشیدنی است اما آیا می‌توان آن را ابزاری موفق دانست که کاربران خود را «سردرگم» نکند؟ مطمئناً آنچه که هم‌اکنون به دنبالش هستیم همانا یکپارچه سازی است تا سردرگمی بیشتر کاربران علی‌ایحال عینک گوگل به روشنی نشان داده که موج آینده‌ی «سردرگمی» در بستر گوشی‌های هوشمند امروزی اتفاق خواهد افتاد؛ و به قول معروف این شتر به زودی در جلوی خانه‌ی مجلل امروزی آن‌ها خواهد نشست به همین خاطر نبرد آتی بین آیفون 5S و سامسونگ گلکسی 4 تنها در چهار‌چوب‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند است و در حقیقت هیچ نوآوری در کار نیست آنچه که حقیقتاً به دنبالش هستیم این است که راهی تازه برای کسب و ارائه اطلاعات بیابیم و عینک گوگل نزدیک‌ترین ماهیتی است که به این سازوکار نزدیکی دارد اما در حقیقت این ابزار هنوز آن طور که باید و شاید جا نیفتاده است دلیل این موضوع نیز آن است که اطلاعات باید فراگیرتر از آنچه که در زندگی روزمره بدان نیاز داریم ارائه شود و نمی‌توان چنین ابزاری را دائماً بر روی سر قرار داده و این طرف و آن طرف رفت! شاید بهتر است آن‌ها به دنبال گجتی برای قرار دادن بر روی گوش یا مچ دست باشند تا بر روی سر!

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

ساعت هوشمند اپل با سیستم‌عامل iOS در اواخر امسال وارد بازار می‌شود

تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
iWatch

پس از شایعات بسیار در مورد ساعت هوشمند اپل که قابلیت‌های مشابه تلفن‌های هوشمند خواهد داشت، امروز بلومبرگ گزارش کرده که منابع مختلف و مطمئن این رسانه اعلام نموده‌اند، ساعت هوشمند اپل برای فصل خرید تعطیلات آخر سال آماده عرضه خواهد شد تا یک عضو جدید هوشمند دیگر به خانواده iOS اضافه شود.

 


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

نوزاد مبتلا به اچ‌آی‌وی-ایدز درمان شد

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

نوزاد مبتلا به اچ‌آی‌وی-ایدز درمان شد


نوزاد مبتلا به اچ‌آی‌وی-ایدز درمان شد
 

یک تیم تحقیقاتی توانسته‌ نوزادی که در بدو تولد مبتدا به HIV بوده را درمان کند. آن‌ها 30 ساعت پس از تولد کودک درمان سریع را آغاز کرده‌اند و حالا در سن دو نیم سالگی هیچ اثری از بیماری در بدن او وجود ندارد. اگر وضعیت پایدار فعلی بدن این دخترک ثابت باقی بماند، دستاورد بزرگی در دنیای پزشکی و مبارزه با بیماری ایدز رقم خوده است.

آزمایش‌ها هیچ گونه اثری از HIV را در بدن این کودک نشان نمی‌دهند و براساس تحقیقات به عمل آمده، خون این شخص کسی را نیز بیمار نخواهد کرد. البته با این حال هنوز نمی‌توان به صورت صد در صد اعلام کرد که ویروس از بدن بیمار از بین رفته است، شاید در آینده مجددا نشانه‌های از بیماری در بدن او یافت شود.

اگر در آینده نیز اثری از اچ آی وی در بدن این کودک یافت نشود او دومین مورد در دنیا است که بر این ویروس مرگبار غلبه کرده است.

تیم محققین این پروژه اعلام کرده که براساس تحقیقات آنها بیماری HIV در نوزادان مهار شدنی است و اگر زود برای درمان اقدام شود بیمار درمان خواهد شد.

مهمترین دلیل در بهبود این دختر 2 ساله نیز در تشخیص زود هنگام ویروس در بدن مادر، کمی پس از تولد دخترش، گزارش شده است. جالب است بدانید که در سال 2007 نیز بیمار دیگری با نام تیماثی دی بران نیز درمان شد و ویروس HIV بطور کامل از بدن او خارج گردید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

احتمال جایگزینی باتری های سدیم-هوا با باتری های لیتیوم-هوا در آینده

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
احتمال جایگزینی باتری های سدیم-هوا با باتری های لیتیوم-هوا در آینده

دنیای سخت افزار امروزه به سرعت در حال تغییر و تحول است. کامپیوتر های جیبی هر چند مدت یک‌بار دست خوش تغییراتی شگرف می‌گردند و حتی لپتاپ هایمان نیز تنها با چند حرکت موزون به یک تبلت شیک و کارامد تبدیل می شوند. اما در این میان هر چقدر که صنعت سخت افزار در حال پیشرفت و پای نهادن به مراحل جدیدی است تکنولوژی ساخت باتری چندان دست خوش تغییرات قابل توجهی نشده است. اما حالا به نظر می رسد که انقلابی در راه است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

عصای هوشمند پیاده روی فوجیتسو، مجهز به یک رهیاب ماهواره‌ای است

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

عصای هوشمند پیاده روی فوجیتسو، مجهز به یک رهیاب ماهواره‌ای است

 
عصای هوشمند پیاده روی فوجیتسو، مجهز به یک رهیاب ماهواره‌ای است
 

شعار اصلی تکنولوژی آن است که برای هر سن و سلیقه‌ای چیزی در استین دارد که به بهبود وضع زندگی انسان کمک خواهد کرد. حال کمپانی فوجیتسو با ساخت یک وسیله بسیار جالب و در عین حال کاربردی کمر بر تلاش نهاده تا قدری از مشکلات افراد سالمند را بکاهد.

کمپانی ژاپنی فوجیتسو که در عرصه تکنولوژی فعال است موفق به تولید یک عصای ویژه شده که می تواند به افراد ساخورده کمک کند تا راه منزل‌شان را به راحتی و بی هیچ مشکلی بیابند.

این وسیله که یک عصای بسیار خوش ساخت است نوید یک راه پیمایی آسان تر را به افراد پا به سن گذاشته می دهد. در بالای این وسیله یک نمایشگر ال ای دی تعبیه شده که مسیر درست را به فرد نشان می دهد و در هنگام قدم نهادن در مسیر نادرست به لرزش در می آید. همچنین اعمالی چون نمایش ضربان قلب و دمای کاربر نیز از دیگر امکانات این وسیله می باشد. همچنین در هنگامی که علایم حیاتی فرد از حدود مجاز تجاوز کند بی‌درنگ با اورژانس یا شماره‌های از پیش تعیین شده مانند شماره خویشان یا پزشک مربوطه تماس خواهد گرفت یا یک ایمیل هشدار حاوی تمامی اطلاعات لازم ارسال خواهد کرد.

از جمله تکنولوژی های ارتباطی به کار رفته در این هدایت‌گر هوشمند، می‌توان به اتصال 3G و WiFi و GPS اشاره نمود و با اینکه این وسیله توسط یک کارخانه ژاپنی طراحی و ساخته شده ولی در تمامی نقاط جهان و برای تمامی افراد از ملل مختلف قابل استفاده می باشد.

این ابر چوب دستی برای نخستین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به نمایش در آمده بود و تا کنون علاقه مندان و سرمایه گزاران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. فوجیتسو به همراه این محصول یک تلفن هوشمند مخصوص افراد میانسال را نیز معرفی نمود اما هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای عرضه این محصولات به بازار مشخص نشده است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

مایکروسافت: نسخه بعدی ویندوز فون برای تعطیلات آخر سال (میلادی) منتشر خواهد شد

تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

 
مایکروسافت: نسخه بعدی ویندوز فون برای تعطیلات آخر سال (میلادی) منتشر خواهد شد

مایکروسافت تمام تلاش خود را برای انتشار بسته‌های بروز رسانی سیستم‌عامل ویندوز فون 8 به کار گرفته اما ردموندی‌ها اعلام نموده‌اند که علاوه بر بروز رسانی‌های رایج، نسخه جدید این سیستم‌عامل تا پیش از پایان سال 2013 منتشر خواهد شد. احتمالا این سیستم عامل به همراه چند تلفن هوشمند جدید ویندوز فونی از شرکای سخت افزاری مایکروسافت وارد بازار می‌شود.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است

تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است

ال‌جی تا کنون بیش از ده میلیون تلفن هوشمند مجهز به LTE فروخته است
 

ال‌جی اعلام نموده که تا کنون توانسته 10 میلیون گوشی هوشمند دارای قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم را به فروش برساند. به نظر می‌رسد ال‌جی بیشتر از هر سازنده دیگری به LTE علاقه نشان داده است.

جدیدترین گزارش فروش تلفن‌های هوشمند کمپانی کره‌ای ال‌جی در نگاه اول شما را جذب نمی‌کند، ولی با کمی تعمق بیشتر متوجه نکات جالبی در آن می‌شوید. این گزارش که صبح امروز منتشر گردید، حاکی از آن است که ال‌جی توانسته 10 میلیون تلفن هوشمند مجهز به قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم LTE را در سراسر جهان بفروشد.

احتمالا بخش عمده‌ای از این آمار مربوط به فروش محصولات این کمپانی در داخل کره جنوبی است. حتی اگر این‌گونه هم باشد مهم این است که آنها 10 میلیون دستگاه LTE فروخته‌اند.

LTE در خارج از ایالات متحده و برخی مناطق چون کره جنوبی، هنوز به شکل فراگیر جا نیفتاده اما رو به رشد است. اروپا هنوز کاملا با این نسل ارتباطات اخت نگرفته و بریتانیا نیز تازه در ابتدای راه است. از آنجا که برای اتصال LTE در نقاط مختلف دنیا از استانداردهای متفاوتی استفاده می‌شود، با ایده‌ال‌ها فاصله زیادی وجود دارد.

ال‌جی کاملا به نسل ارتباطی LTE وفادار بوده و با معرفی محصولات سری F خود در کنگره جهانی موبایل نشان داد که قصد دارد نسل چهارم را در گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر نیز قابل دسترس سازد.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

زفره مدیا، تلاقی هنر و تکنولوژی

تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

زفره مدیا، تلاقی هنر و تکنولوژی

زفره مدیا
زفره مدیا
 

شرکت طراحی وب سایت زفره مدیا بر اساس نیاز بازار طراحی سایت ایران، وب سایت‌های پیشرفته ای را با بکار گیری جدیدترین تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی، اجرا کرده است. این بدان معناست که طراحی سایت، همراه با نرم افزارهای زفره مدیا مکمل بسیار قدرتمندی برای ایجاد یک وب سایت خواهد بود. طراحی وب سایت در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات بسیار شده است و این تغییرات باعث شده‌اند که زفره مدیا محصولات خود را در زمان بندی های مختلف بروزرسانی نماید.

برای جدی بودن نیازی به اخم کردن نیست، این جمله ای است از مدیر شرکت زفره مدیا، سید رضا موحدی در ارتباط با نگاه زفره مدیا به برخورد حرفه‌ای با مشتریان بیان کرده است. شرکت زفره مدیا از سال ۲۰۰۷ میلادی مشغول به کار می باشد، عمده فعالیت این شرکت طراحی وب سایت است. از جمله پروژ‌های انجام شده توسط زفره مدیا می‌توان به ولوو، آواگستر، فیش و اپل تهران اشاره کرد.

در پروژه‌های به سرانجام رسیده زفره مدیا می‌توان چند نکته متمایز را مشاهده کرد: گرافیک چشم نواز، تکنولوژی بروز و در کل متفاوت بودن که شاید بتوان به عنوان یکی از نمونه‌های موفق ایرانی و قابل رقابت با شرکت‌های طراحی وب سایت بین المللی همچون هپی کاگ و ویجت از آن نام برد.

تجربه کاربری و طراحی برای هدف از نکته هایی است که می توان در بین کارهای زفره مشاهده نمود، از آن جایی که طراحی گرافیک وب سایت بایستی برای برقراری ارتباط با مخاطب انجام شود این اصل در تمام طراح های زفره در نظر گرفته شده است.

شاید بتوان وب سایت زفره مدیا را جز معدود وب سایت‌هایی دانست که برای بهینه سازی وب سایت و رسیدن به رتبه مناسب در گوگل، گرافیک را فدای سئو ننموده‌اند، زمانی که شما طراحی وب سایت یا طراحی وب را جستجو می‌کنید می‌توانید این وب سایت را در صفحه نخست گوگل مشاهده نمایید. گرافیک قدرتمند نیز باید در راستای فروش بالا در نظر گرفته شود و به تنهایی بی‌معنی و مضر خواهد بود.

برخی از کارهای این شرکت از وب سایتهای مطرحی چون: CSS Mania, Coolhomepages WebDesign جوایز افتخاری دریافت نموده‌اند که این نشان از کیفیت جهانی طراحان ایرانی است.

طراحان وب ایران نیز اگر به اصولی همچون تجربه کاربری، تعامل پذیری، پایه و اساس گرافیک مسلط شوند، رسیدن به بازار بین المللی و رقابت با طراحان وب خارجی دست یافتنی خواهد بود کما این‌که طراحان وب زفره مدیا به این مهم دست یافته‌اند و سطح طراحی وب ایران را به سطح قابل قبول در مقایسه با نمونه های خارجی رسانده اند.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید